vineri, septembrie 10, 2010

Inelul de logodnă

Mie nu mi-au plăcut niciodată inelele de logodnă ca simbolistică şi nu mi-am dorit niciodată ca atunci când, Doamne-fereşte!,  o să fiu cerută, să primesc un inel de logodnă. Probabil şi treaba asta asta intră la categoria "piticii de pe creier", dar mie mi se par inutile, o convenţie socială tâmpită care bagă foarte mulţi bani în buzunarele unor băieţi (bijutieri) deştepţi.
Mie îmi plac inelele, mult... însă, inelul de logodnă mi se pare o promisiune pe jumătate, adică ceva de genul "Eu aş cam vrea să mă însor cu tine, dar nu ştiu sigur, poartă şi tu chiatra asta pe deget până mă lămuresc eu." The way I see it, dacă într-adevăr vrei să o ai alături pentru tot restul vieţii, cumperi verighetele şi termini cu toată tărăşenia, asta dacă vrei să treci pe la Starea Civilă şi Biserică, dacă nu, e oricum treaba celor implicaţi şi nu a rudelor, societăţii sau a colegilor de la serviciu care n-au altceva mai bun de făcut (cum ar fi să-şi vadă de propria curte).
N-am înnebunit, deocamdată. Mă uit în perioada asta la C.S.I. Crime Scene Investigation sau CSI Las Vegas cum mai e cunoscut şi am văzut de curând într-un episod explicaţiile unei tipe despre cum vine treaba cu inelul de logodnă şi mi-a plăcut atât de mult încât m-am gândit că ar fi şi păcat să o ţin numai pentru tine.

"Well, what do you think engagement rings are? Just proof that a man can pay for his bride. Look, caveman would go steal a woman from a neighboring clan. He'd tie her hands and her feet 'till she wouldn't run away. Once she'd stay put, he would only tie her finger, just to remind her." (C.S.I. Crime Scene Investigation, season 5, episode 13)

P.S. Cică poza e simbolul internaţional al căsătoriei. ;))

Un comentariu:

  1. :))))
    Tare blogul! Pai ce sa zic...asa se face... Din pacate valoarea inelului e rareori direct proportionala cu fericirea din cuplu. Nu stiu cum s-au nascut aceste simboluri, nici eu nu-s de acord, dar asta e...

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.